joi, aprilie 30, 2009

Ce o sa ne omoare mai intai: gripa porcina, Boc sau Basescu?

joi, aprilie 30, 2009
Este destul de sumbru peisajul vietii mele in ultimul timp....trebuie sa am grija cu fiecare miscare pe care o fac eu si sa fiu in acelasi timp atent si la ceea ce se intampla in jurul meu...sa o luam pe rand: el este ghita .....prietenul omului in preajma Craciunului...cunoscut drept un porc prin chintesenta. Acum, se pare ca Ghita al meu ar putea sa imi determine sfarsitul, fiind se pare la originea noii pandemii mondiale, asa numita gripa porcina. :(
Trec peste zvonurile care vin de pretutindeni si care spun ca aceasta nu este decat o noua intoxicare menita a revitaliza putin industria farmaceutica, aflata si ea, cum altfel, in criza.



Cum necum....hai sa zicem ca Ghita al meu nu imi aduce obstescul sfarsit...scap de un porc....
si dau de ...dap...el este....Boculet...Emilus Boc...primul de sub primul ministru al tarii, adica dom Traian..."Sa traiti Sefu". Daca cu Ghita am avut ceva sansa si el nu mi-a dat gripa mortala....de Boc nu cred ca am cum sa scap. El este, fie doar si de ochii lumii, premierul tarii in care eu traiesc, el este omul care gireaza tot ceea ce inseamna guvernarea intr-o perioada de criza, intr-o perioada in care avem nevoie de oameni capabili sa scoata tara la liman...si ii avem..Nuti Udrea "The Land of every choice for Base", Ambramburica, Nica si toti ca...

Am momente cand imi doresc sa ma trezesc din acest cosmar...din pacate insa nu se poate...pentru ca, cosmarul este realitate....

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates