luni, iulie 13, 2009

Bine ai revenit alaturi de noi, Cristi Minculescu !

luni, iulie 13, 2009
Cand am aflat de la mai multi prieteni de ultimul tau concert de la Laptarie, si de cat de rau te simteai atunci, sufletul mi s-a facut mic, mic....nici nu vroiam sa ma gandesc la altceva decat ca nu se poate...nu trebuie sa fie adevarat...
Cand televiziunile au inceput sa ruleze crawlul cu stirea: "Cristi Minculescu are nevoie de operatie la ficat" m-am facut si mai mic...si am inceput sa ma rog....era singurul lucru pe care il puteam face...pentru tine, idolul copilariei, adolescentei si vietii mele...

"Buna seara prieteni....!" si toata sala, tot stadionul rasuna de urale...

Bine ai revenit alaturi de noi, si abia astept sa te ascult din nou intr-un concert. Iar voi, cei care veti fi alaturi de Iris la Simleul Silvaniei, pe 18 iulie...nu uitati ceea ce ne-am promis cu totii, atunci, in acele clipe grele: il vom primi cu flori de iris....multe flori de iris...Te iubim Cristi !

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates