sâmbătă, iulie 25, 2009

Steaua...clubul meu iubit

sâmbătă, iulie 25, 2009

Mi-am zis la finalul campionatului trecut ca in mod sigur va trebui sa ne despartim...am suferit prea mult din cauza josniciei patronului tau...din cauza impotentei jucatorilor tai de a intelege ce inseamna sa joci sub culorile celui mai iubit club din tara. Ca sa nu mai vorbesc de rezultatul rusinos de a te clasa tocmai pe locul 6.

Pana la urma nu am putut sa divortam:)...ar fi si imposibil...stii cat de mult te iubesc, ce inseamna pentru mine mandria de a fi stelist. A venit Cristiano antrenor, Grzelak, Bibiskov si Tininho ca jucatori noi, s-a reintors Surdu, il avem si pe Tatarusanu in poarta. Goian, Ghionea, Banel, Toja, Szekely si ceilalti au de spalat rusinea sezonului trecut.

Inceputul pare de bun augur...continuam drumul spre grupele Europa League, jocul incepe se se miste, dam goluri, nu mai luam ca inainte...patronul, cel putin pentru moment, sta intr-o expectativa totala, evitand sa se mai dea in spectacol ca in trecut.

O singura bila neagra...vine tocmai de acolo de unde nu as fi crezut vreodata...de la fani. Am inteles, si in mare masura continui sa sustin lupta impotriva lui Becali. A fost, este si va ramane cel mai mare rau pentru istoria ros-albastra. Dar din pacate lupta asta a inceput sa aiba victime colaterale care nu merita - echipa insasi.

Am crezut la inceput in sansa care poate fi reprezentata de AISS, ca o asociatie care poate lupta pentru drepturile suporterilor. Din pacate nimic nu a mai ramas din acel ideal al AISS. Acum nu este decat o factiune de suporteri frustati, drogati (pot veni cu dovezi clare). Nu ar fi asta o problema, dar iata ca echipa ar putea avea de suferit de pe urma acestor huligani.




0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates