luni, octombrie 12, 2009

Leapsa 2 - De ce "NU" Oprescu

luni, octombrie 12, 2009
Mosule, hai ca ai glume bune:))) m-am chinuit juma de ora cu prima leapsa si m-ai luat si tu la vizor:)...Dar, pentru ca mi-ai ridicat mingea la fileu si pentru ca "asa-i in tenis", iata de ce nu il voi vota pe Oprescu:



- pentru ca nu imi plac doctorii..ii urasc
- pentru ca asta trebuie sa ajunga la Cotroceni exact la o saptamana dupa ce prima rata va decola de pe autostrada suspendata.
- pentru ca m-am saturat deja de un spritar si un curvar...ce nevoie am de unul cu diploma?
- pentru ca mi-e teama ca odata ajuns Doctorul presedinte, ni se va potrivi de minune expresia: "operatia a reusit, pacientul mort"
- pentru ca am auzit ca Pieleanu se gudura pe langa el...wtf?
- pentru ca, vezi postul anterior, am decis sa fraudez de unul singur alegerile si sa iasa Crin:)

Acum, sa dam leapsa mai departe catre: Cristi Sutu, Sorin Oprescu (hai Doctore, ia zi, de ce nu te vrei:P:P), Costin Ilie, andymihail, iyli.

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates