marți, octombrie 13, 2009

Scrisoare de adio, de la Boc pentru Basescu.

marți, octombrie 13, 2009
Marite Zeus, Stapane, Tata Nostru,

Iti scriu eu, micul dar inimosul tau lingau, Boc...E 3 si un pic, afara ploua si e frig...nenorocita asta de coalitie 322 m-a infrant, m-a ucis. Am facut tot ce mi-a stat in putiinta sa scap, sa pot sa te slujesc pe veci, sa-ti fac eu diminetile de prim ministru frumoase, iar Nuti, noptile de presedinte, de vis.

Geoana si Antonescu rad, dar rad degeaba. Nu pot ei sa se apere de cat putem noi fura. Marite Lider, cred ca ai de ce sa fi multumit de mine pentru astea 9 luni. Fetele tale, Nutzi si Ritzi au furat cat au putut, si-au batut joc de institutiile statului si inca isi mai permit sa ii persifleze pe toti...le-ai invatat bine.
Baietii nostri de baza, Videanu si Blaga iti sunt mereu fideli slujitori. Adrian, baiat descurcaret, a reusit, intre 2 concedii la Monte Carlo, sa stranga cateva zeci de milioane bune pentru campanie i treburi curente, cum ar fi cumpararea de oameni, de voturi. Vasile, cainele tau de paza a pregatit totul ca la carte pentru desfasurarea in bune conditii a alegerilor. Pacat ca astia ne-au stricat aranjamentele....tocmai acum...
In sfarsit, Doamne, Zeule, cu inima trista plec de la Palatul Victoria...dar iti las totul in ordine...Nutzi are toate documentele la ea, plus cateva suveniruri la care ea tine foarte mult, cica din vizitele tale inopinante pe acolo...

PS: Era sa uit...poporul, multimea aia de prosti pe care trebuie sa ii convingem sa te voteze iar, stai linistit, nu cred ca ne urasc...nu ar avea de ce..pana la urma noi am muncit pentru ei si bunastarea noastra...daca nu era criza asta nenorocita, sa vezi ce bine o duceau...




4 comentarii:

Oana spunea...

Boc, treci la locul tau in banca! Ai nota scazuta la purtare si absenta nemotivata!!!

dramoleta spunea...

Saracu' Boc...tare-i mic si necajit...mai ca-mi vine sa-i dau si eu un sut in fund si o palma peste ochi :)))

dramoleta spunea...

O poezioara postata de cineva la mine pe blog :)))

,,Zeuse, stăpân divin,
Cât de mic o să devin?
Eu aş vrea, ca Bombonel
(Că tot râdeai tu de el)!

Vezi tu, ca şef de guvern,
N-a contat că-s slab şi tern,
I-a plăcut poporului
C-am fost mic şi-al dracului!

Îmi doresc, bunule zeu,
Aşa mic să fiu, mereu,
Doar în ocazii mai rare
Să fiu şi Ştefan cel Mare!”

Ionut spunea...

@dramoleta cat de tare e poezia asta..super misto..
@oana ce atitudine de profesoara avem:P:P:P bv bv..urecheaza-l pe boculet cel rau:)

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates