luni, noiembrie 23, 2009

Crin - altfel pana la capat.

luni, noiembrie 23, 2009
A fost o noapte grea. Plina de intrebari si framantari: cum de a fost posibil sa fim manipulati in asa hal, cum de am cazut in capcana portocaliilor si nu am simtit momentul intoxicarii cu exit pollurile la egalitate.
Apoi incetul cu incetul mi-am dat seama ca am toate motivele sa fiu mandru de Crin: a facut o altfel de campanie, a reusit sa scoata oamenii la vot, i-a convins pe tineri ca merita cateva ore pierdute pentru speranta unui viitor. Mi-a placut si momentul sincer, cand nu a mai rezistat si s-a dus sa fumeze o tigara.
Dar cel mai mult mi-a placut de Crin azi. Care politician, in ultimii 20 de ani, a iesit a doua zi dupa alegeri, nelasand loc de negocieri, si spunand clar, raspicat, sa inteleaga toti: BASESCU NU EXISTA PENTRU MINE:


Am vazut astazi fel de fel de pseudo liberali, comentand peste tot despre cum un liberal autentic nu va vota niciodata Geoana. Locul vostru e la PD-L, unde se mai regasesc cativa "liberali" de elita, gen Flutur sau Stolojan. Pentru noi, LIBERALII adevarati, miza de acum este una singura: Basescu out, un prim minisstru liberal si o politica liberala aplicata in urmatorii ani.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fara a fi membra PNL (cu atat mai putin simpatizanta PSD), sunt 100% de acord cu ceea ce ati scris.
La momentul actual, Crin e unul dintre extrem de putinii politicieni (3 persoane) in fata carora imi scot palaria.
Cristina

Ionut spunea...

@Cristina: in primul rand, bine ai venit pe blogul meu. Multumesc pentru comentariul tau si pentru aprecierea pentru Crin.

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates