vineri, februarie 26, 2010

Bloggerii fac Noua Politica

vineri, februarie 26, 2010
I-am promis prietenului Cristi de la Rating Politic ca am sa scriu si eu despre campania NouaPolitica, campanie prin care partidele politice sunt chemate sa invite bloggerii la evenimentele politice majore, cel mai actual dintre ele fiind Congresul PNL din 5-7 martie.
Au aderat deja la aceasta campanie: Diana Tusa, Alina Gorghiu, Dan Mihalache, Romeo Nicoara, Cristina Pocora sau Razvan Pop, secretar general TNL. Cu totii vor facilita accesul unor bloggeri in incinta unde se va desfasura Congresul PNL.
Ideea este extraordinara, binevenita si care trebuie promovata cat mai mult. Congresul PNL este primul pas in care aceasta idee poate prinde viata si de ce nu ii va putea ajuta pe bloggeri sa isi faca o idee despre cum functioneaza mecanismele interne ale unui partid, chiar din interiorul acestuia.
Eu deja voi avea alaturi de mine 2 bloggeri la acest eveniment si sunt sigur ca va fi o experienta de neuitat, cu atat mai mult cu cat cele persoane imi sunt foarte dragi si sunt foarte apreciate in online...raman momentan surpriza numele lor:)

Haideti sa promovam cat mai multi aceasta invitatie catre partidele politice, nu voi avea cum sa refuze o asemenea sansa.

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates