luni, februarie 08, 2010

Dragi tahitieni...sau tahitisti..mama voastra de gaozari..

luni, februarie 08, 2010
Eu, Traian Basescu, Zeus, Unicul Lider al Romaniei, va scriu sa imi exprim surprinderea si dezamagirea fata de tupeul vostru inimaginabil...de a rade de ajutoarele pe care vi le-am trimis. Cutremurul este o experienta traumatizanta, asa ca sper ca sticlele de whisky trimise sa va ajute sa uitati mai repede clipele alea de groaza...
Ce ziceti bah? Ca nu voi ati avut cutremur ci aia din Haiti? Haiti, Tahiti...Udrea zice ca e acelasi lucru. Iar eu pe Nuti o iubesc.

Bha, tahitienilor, ascultati la mine: Calul de dar nu se cauta la dinti..asa ca sa nu va puna mama dracu sa refuzati darurile mele, caci Oprea, tradatorul meu fidel ar putea ordona ca batalionul de vanatori de munte ce vi l-am trimis sa va invadeze tarisoara....
Va las acum, caci trebuie sa ma duc sa fac Unirea cu Ucraina, sa particip la sedinta Ligii Tarilor Arabe si sa sarbatoresc impreuna cu poporul meu ziua nationala de pe 4 iulie...

3 comentarii:

Boris spunea...

Doamna Udrea merita felicitarile noastre si nu astfel de jigniri.

Ionut spunea...

@Boris: nimic nu te opreste sa o feliciti:)

YeYeLiShOuS spunea...

bestiala postarea asta..bestiala..:)))serios domnu`boris merita felicitari d`na nuti??:))

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates