duminică, februarie 28, 2010

Sa vina primavara !!!

duminică, februarie 28, 2010
In zambetul unei femei sta puterea noastra de a renaste, la fel cum in caldura soarelui sta sansa naturii de a invia...

Cum eu vreau primavara cat mai repede langa noi, va invit dragele mele sa zambiti si sa primiti aceste martisoare personalizate, daruite din inima si pentru inima:

- pentru zanele Oana, Anca, Ruxa, Mika, Innocente, IrinaDiana si mamica lor, Irongates - voi sunteti primii vestitori ai primaverii, pentru ca prin voi s-a topit gheata din sufletele noastre.

- Un martisor special pentru Lilick si doamna Lucia Verona. Primei, pentru ca ii datorez atat de multe lucruri frumoase, iar doamnei Lucia Verona ii multumesc asftel pentru faptul ca ma numar printre norocosii castigatori ai Galei Premiilor "Blog de Blog".

- un martisor special merge si catre voi, dragele mele, care imi cititi blogul, care imi suportati twittereala si care m-ati primit si in viata voastra, alaturi de voi...incercand mereu sa va fac sa zambiti..


PS: Am ales sa creez aceste martisoare personalizate cu "NoBasescu Day", pentru a fi astfel alaturi de Lilick, care ne-a invitat astazi la o noua campanie de solidaritate pentru acest proiect.

1 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Superbe, Ionut! :) O sa le pun curand si pe NBD. Multumiiim!

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates