vineri, martie 12, 2010

Sa votam cu spor:)

vineri, martie 12, 2010
A inceput votarea mult asteptata la Roblogfest 2010. Ca atare, nu cred ca trebuie sa insist foarte mult pe faptul ca va astept cu drag sa votati "Blogareala cu Vrajeala". Regasiti acest blog la 2 categorii, Cel mai popular Blog si Blog despre politica.
Se accepta cu drag: frauda electorala, tentativa de vot multiplu, autobuze si alte mijloace de transportat voturi:)))). Prima etapa de votare se va incheia pe data de 18 martie, iar primele 15 clasate in ordinea voturilor, vor intra in cea de a doua etapa de vot, care va dura tot o saptamana.

Si eu la randul meu voi vota blogurile mele preferate. Ca o paranteza, felicitari liberarilor care au cam acaparat sectiunea: Blog despre politica.

3 comentarii:

Anonim spunea...

s-a lansat o petitie on line pt.referendum pt.demitere a presedintelui si guvernului.

voteaza si tu si da mai departe acest link http://www.petitieonline.ro/petitie-p69375055.html:

CrissDinu spunea...

sigur blogu' tau castiga, k am vorbit eu cu cei de sus:P
bine, ai noroc k nu-ti fac eu concurentza cu blogul meu www.crissdinu.wordpress.com :))

Ionut spunea...

@CrissDinu: ma bazez pe tine atunci..nici nu ma mai promovez, castig sigur:P:P:P

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates