vineri, mai 01, 2009

Si in seara asta joaca Steaua....

vineri, mai 01, 2009

de mult nu m-a mai cuprins o stare de lehamite legat de un meci al echipei mele de suflet...pentru mine e un ritual mistic tot ceea ce presupune ziua unei meci al Stelei: de la pregatirea echipamentului pentru stadion (plus intalnirea cu gasca pentru a stabili cat de vocali vom fi), pana la momentul in care intru in Templu si ma conectez la meci. Astazi avem meci cu Otelul Galati...si pentru prima data dupa mult timp, pur si simplu nu imi mai pasa.


Sunt acasa, in propria-mi loja...ii am alaturi pe Argaseala al meu (maicamea:P) pe Teia Sponte (fratemiu) plus ca probabil vor mai veni cativa prieteni, numai buni sa ma tachineze.


Stau si ma intreb cine m-a adus in starea asta...sa nu mai fiu in stare sa-mi manifest iubirea pentru echipa mea de suflet...pai ar fi multi pe lista: Gigi, Argaseala, echipa...si nu in ultimul rand..Lacatus...

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates