joi, iunie 11, 2009

Dincolo de nori....

joi, iunie 11, 2009

La ora la care eu scriu aceste randuri, tu te pregatesti de o calatorie...de cea din urma calatorie..Niciodata nu mi-as fi imaginat viata mea fara tine...niciodata nu as fi crezut ca am sa ajung sa traiesc clipa in care va trebui sa te ingrop...scumpa mea matusa...Si iata ca pana la urma soarta imi joaca o festa si azi nu sunt langa tine sa iti fiu alaturi pana la ultima clipa...asa cum si tu mi-ai fost mie alaturi...inca de cand eram un prunc...pana duminica trecuta..cand ne-am luat pentru ultima oara la revedere....

Daca stiam ca va fi cel din urma...nu as mai fi plecat de langa tine...m-as fi rugat la Dumnezeu sa nu mi te ia..i-as fi spus ca fara tine lumea mea e mult mai trista...si ca practic...eu mi-am pierdut o mama...

Adio draga mea matusa...Sa iti calauzeasca ingerii pasii si sa te duca catre raiul cel frumos...la 4.30 vine Domnul sa te ia la El...tu du-te si spune-i ca inteleg ca te-a vrut langa el, ca pe o femeie minunata ce ai fost...doar ca eu sunt egoist...si te-as fi vrut doar langa mine...

Sa ai grija de mine de acolo de sus...stii ca eu mai fac prostii...


te sarut dulce,

al tau baiat...

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates