luni, iunie 08, 2009

Update cu fiori pentru EBA...

luni, iunie 08, 2009
Initial nu prea am avut nici o tragere de inima sa scriu despre alegerile de ieri...sunt dezamagit de toti cei din jurul meu, cei care isi imagineaza ca prin absenta lor dau vreo palma morala cuiva....singurii care pierdem suntem tot noi...cei care speram si ne dorim un viitor mai bun...
Am intrat totusi astazi pe site-ul Parlamentului European...si un zambet mi-a rasarit brusc:

http://www.elections2009-results.eu/ro/romania_ro.html

Conform datelor aparute pe site-ul Parlamentului European, Lenus a noastra nu este inca parlamentar european. Si asta pentru ca, conform repartitiei, Romania beneficiaza de 33 de euro-parlamentari. Iar cei 33 sunt asa: 11 PSD si PD-L, 6 PNL, 3 UDMR si 2 PRM.
Daca lucrurile stau chiar asa, atunci intr-adevar, la Modrogan e doliu, iar tata Base, probabil varsa iarasi lacrimi cristaline:)

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates