joi, august 06, 2009

Scrisoare catre o tara muribunda...

joi, august 06, 2009

Draga Romanie, tara muribunda,

Cand iti scriu aceste randuri, eu inca sunt Presedintele tau. Sunt eu, Traian, baiat holtei, plin de idei, marinar innascut si om politic de ne-egalat.
Inca de pe vremea lui “Nea Ciuruitu” eu ti-am slujit numele. Fie ca a fost vorba la Anvers, sau la Securitate, turnand dusmanii poporului si partidului. Dupa 1990, tu ti-ai schimbat stapanii, eu mi-am schimbat naravul. Am devenit democrat, m-am inscris in partidul lui Petrica, am inceput sa fac afaceri serioase (gata cu blugii si chinezariile). De mai multe ori ti-am fost ministru al transporturilor, cica ar fi trebuit sa iti dezvolt infrastructura, sa facem drumuri, cai ferate, poduri samd. La ce bun atatea drumuri?

Apoi, cu timpul, am inceput sa te vad cu alti ochi...te faceai si mai frumoasa, parca intinereai cu fiecare clipa. Economia iti pria, holdele cresteau si ele, resursele, furate de toti atata timp, nu numai ca nu au secat, dar au continuat sa fie la fel de mari…Si atunci, m-am uitat cu jind si ma gandeam…eu vreau sa fiu stapan peste tara asta..vreau sa fie a mea, iar eu sa fiu al ei.
Asa mi-am facut partid….de fapt nu l-am facut, I l-am furat lui Petrica….l-am colorat in portocaliu, i-am zis PD si mi-am adunat toate slugile acolo..Boc, Berceanu, Blaga, Macovei, Udrea…of, draga de Nuti….ce i-as mai…..face..:) Si apoi am inceput sa pacalesc poporul asta de idioti…le-am cerut sa ma faca primar, m-au facut. Apoi le-am zis ca nu am reusit sa fac nimic pentru ei, caci nu am avut Consiliu…Mi l-au dat si pe asta, dar eu déjà simteam cum tu, dulce Romanie, aveai sa fi a mea. Asa ca, in 2004 am decis ca vreau sa iti fiu presedinte. Aveam nevoie de un nou scenariu prin care sa pacalesc poporul asta de telenovelisti – l-am pus pe Stolo sa planga, am plans cu el…”Draga Stolo”…m-a facut presedinte.

Si uite asa, draga Romanie…am ajuns sa te conduc…Din 2004 toata lumea ma stie de frica. Eu sunt tata justitiei, mama presei, tatal lu fii-mea (apropos, ce o fi facand draga de ea acolo la Bruxelles?). M-am bagat in justitie, in servicii, in economie, in sport, in muzica, in alcool – “Turcane, mai adu-mi un jack, ca scriu aici de o ora…”- ce mai, sunt stapanul tau absolut.
Mi-am pus camarila sa te fure de tot ce mai era in tine…si culmea, Romanie, tot nu ai secat. M-am luptat sa ii distrug pe liberali, pe PSD-isti, nu am reusit. A venit apoi nenorocita asta de criza, si te-ai gasit sa te faci si tu ca ti-e rau…

Acum nu esti decat o fata siluita de toti marinarii….nu mai ai buget aproape, lumea cica din septembrie intri in incapacitate de plata, pensionarii nu mai au bani de medicamente, profesorii mor de foame, studentele se vand pentru 300 de euro, copiii trag aurolac de la 10 ani…..nu-mi mai place de tine, nu jtiu daca vreau sa te mai conduc…Cred ca o sa il las pe Boc….
Dar inainte sa plec, vreau sa ii anunt pe toti…ca esti muribunda, ca mult nu o mai duci. Ca dintr-o tara frumoasa, cum rar a dat Dumnezeu pe acest pamant, eu te-am transformat in curva licuricilor….

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates