marți, septembrie 29, 2009

In numele Mogulului...

marți, septembrie 29, 2009
Desi nu are o varsta prea inaintata, bloguletul meu a inceput sa creasca sigur si bine...La inceput au fost cateva vizite timide....apoi din ce in ce mai multe...au aparut primele comentarii, primii abonati la el...
Imi place sa scriu, imi place sa vin si sa incerc sa va arat lumea prin ochii mei, prin cuvintele si imaginile mele. Imi plac feedback-urile de la voi, indiferent daca sunt pozitive sau negative. Surpriza cea mai mare a venit la inceputul acestei saptamani, cand am primit o recunoastere neasteptata a faptului ca fac bine ceea ce fac pe acest blog. Astfel, pe blogul lui Dan Voiculescu, intre noi fie vorba, un blog reconfortant si super realizat, asa ca de mogul:P, am fost selectat intr-o lista restransa de 50 bloguri, din care in curand se va alege castigatorul unei burse speciale. Categoria la care am fost nominalizat este cea de "scriitura", unde, dupa chiar spusele mogulului, accentul cade pe talent si stil, indeferent de subiect.
Ce urmeaza? Vor fi selectate 3 bloguri din fiecare domeniu si vor fi supuse unui vot popular...va astept acolo, sa dati cu clickul....asta daca, bineinteles, credeti ca merit.

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates