marți, decembrie 29, 2009

Leapsa lui 2009:)

marți, decembrie 29, 2009
Mai avem 2 zile si gata, spunem adio anului asta..un an pe care cu greu il pot descrie. Si ca sa imi usurez munca, m-am gandit dragii mei sa va pun imaginatia la lucru si sa va dau aceasta leapsa: Ce a fost 2009 pentru voi? As vrea sa stiu de la voi: 1) Imaginea anului 2009; 2) Evenimentul anului 2009; 3) Declaratia anului 2009 si 4) Cel mai frumos lucru care vi s-a intamplat in acest an.

Ca sa nu ziceti ca sunt carcotas, incep eu:

1) Imaginea anului 2009: oierul arestat...Doamne, ce clipe de vis am trait atunci:)


2) Evenimentul anului 2009: Cele cateva ore de presedintie ale lui Geoana, in mandatul caruia s-a visat cel mai frumos:))) Acum, serios, fara indoiala ca realegerea lui Basescu ca presedinte este evenimentul anului 2009 si din pacate si al lui 2010, 2012, 2013, 2014:(



3) Declaratia anului 2009:



4) Cel mai frumos lucru din acest an a fost faptul ca in viata mea si-a facut din nou loc o fiinta draga sufletului meu, dar si ca de curand mi-am imbogatit viata cu niste prieteni minunati, carora le si dau leapsa mai departe:
Oana, Mosu, Lilick, Dramoleta, Sutu, Liana, Diana, Chinezu, Costin si Dan, plus tuturor celorlati care o vor dori:)

1 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Sper sa pot raspunde in curand la leapsa. Merci. :)

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates