duminică, decembrie 06, 2009

Ziua Presedintelui - turul 2

duminică, decembrie 06, 2009
A venit iata si ziua asta. Ziua in care, dincolo de campania murdara, dincolo de intalniri de relaxare la miezul noptii, dincolo de pumni si neveste batute, azi ne alegem viitorul. Si ar trebui sa ni-l alegem bine, caci altfel tot noi vom fi cei care vor suferi pe mai departe. Voi incerca sa va ofer cat mai multe updateuri pe parcursul zilei, pentru  a va face o idee despre cum merg lucrurile azi:

ora 07:00 - urnele de vot s-au deschis in toata tara, peste 18 milioane de romani sunt asteptati sa voteze.
ora 09:00 - a votat Traian Basescu. "Am votat cu gandul la oamenii din Sanicolaul Mare, locul unde mi-am anuntat candidatura"
ora 10:10:  - a votat Mircea Geoana. La iesire a declarat: "Am votat cu incredere si speranta. Sfarsitul de an va aduce romanilor unitate si speranta. Sunt convins ca romanii vor intelege ca participarea la vot azi e calea cea buna"
ora 10:20: - a votat Dinu Patriciu: "Am incredere ca poporul roman e sanatos la cap si va alege asa cum trebuie"
ora 10.30 - a votat Ion Iliescu: "Sper ca romanii sa dea un vot pentru schimbare"



ora 11.04 - a votat si Crin Antonescu - "Veniti la vot. Sper intr-un proces electoral corect. Am votat pentru a elibera Romania de cosmar."
ora ora 11.28 a votat Klaus Iohannis: "Am votat pentru echipa mea"
ora 11.30: prezenta la vot pentru ora 10: 7.52% judete fruntase: Dambovita, Mehedinti, Ifov. Judete slabe: Harghita, Covasna Satu Mare. Bucuresti: 6.44%




ora 14: prezenta la vot ora 13: 24.01%. Orase fruntase: Dambovita, Teleorman si Mehedinti. Orase slabe: Covasna, Harghita, Satu Mare. Bucuresti: 23.34%
ora 17.30: prezenta la vot ora 16: 40.10%. Judete fruntase: Dambovita, Ilfov si Mehedinti. Judete slabe: Harghita, Covasna si Satu Mare. Bucuresti: 38.05%
ora 20:30: pana la ora 19: 53.51%. Orase fruntase: Ilfov, Mehedinti, Teleorman. Orase codase: Harghita, Covasna, Satu Mare. Bucuresti: 50.13%

0 comentarii:

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates