duminică, februarie 21, 2010

Asta-i Ponta ce-am pohtit...

duminică, februarie 21, 2010
Prostanacul a iesi din scena in his usual way..pierzand si ultimele alegeri la care a a participat...se anunta o batalie grea pentru el la urmatoarea lupta, cea de sef de scara...
Victoria lui Ponta nu face decat sa confirme cine este invingatorul moral al acestui congres PSD: Iliescu. In acest moment batranul comunist isi vede visul implinit - copilul sau Nastase si nepotelul cel cuminte, Ponta, vor avea grija de mama PSD.
Din punctul nostru de vedere, al liberalilor, lucrurile stau in felul urmator: Daca Geoana mai avea un pic si se inscria in PNL, atat de mult ne pupa de fiecare data, Ponta va juca un alt rol...mai apropriat de ceea ce ar fi facut si Nastase. Ca atare acesta va fi momentul in care relatia PSD - PNL se va aseza intr-o matca a normalitatii: sprijin reciproc in lupta contra dusmanului politic comun: PD-L, dar si o competitite doctrinara si de persoane intre cele 2 partide.
In rest, eu zic sa ii uram succes noului presedinte al PSD si sa speram ca acesta va fi capabil sa nu se lase acaparat de interesele meschine si daunatoarea care fara indoiala vor rasari langa el...Flacara Violet a murit, Mihaela - dragostea mea e istorie, de acum totul se face la nivelul: Daciana - iubita mea:)))

1 comentarii:

Paul-Sorin Tiţa spunea...

Nu ma înţeles prea bine interesul extraordinar manifestat de mai toată lumea faţă de Congresul PSD. Nu am putut identifica niciun candidat cu şanse reale care să poată reforma partidul şi să îl transforme din moştenitorul PCR - prin intermediul FSN şi descendenţa directă a lui Ion Iliescu şi a altora - într-un partid social-democrat european.
Victor Ponta va avea un conflict cu toată lumea, dar în primul rând cu cei din propriul partid. Stau şi mă întreb dacă va rezista preşedinte până în toamnă, la Congresul ordinar al PSD.

 
◄Design by Pocket Distributed by Deluxe Templates